O BNG solicita a adhesión do Concello de Marín ao Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade

Lucía Santos, con Ana Pontón (portavoz nacional) e Cristina Cid (alcaldesa de Allariz)

Tal e como se recolle nos seus principios, o Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade é unha asociación sen ánimo de lucro integrada por administracións locais de Galiza unidas pola vontade común de contribuir á erradicación das desigualdades, a través de proxectos de cooperación ao desenvolvemento con países empobrecidos e a sensibilización social en Galiza.

O Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade naceu no 1997 como expresión institucional da crecente sensibilidade cidadá arredor das crises humanitarias, a pobreza mundial, catástrofes e guerras, grazas ao impulso do Instituto Galego de Análise e Documentación Internacional (IGADI) e está integrado na actualidade por 100 concellos das catro provincias e as deputacións de Pontevedra, A Coruña e Lugo.

A adhesión das administracións locais a esta asociación ten como obxetivo concienciar e comprometer á cidadanía galega mediante accións de cooperación ao desenvolvemento, co obxeto de favorecer unha maior comprensión da realidade dos países empobrecidos, da necesidade dun compromiso ético na loita contra as desigualdades e a prol dunha maior equidade a nivel global.

A portavoz municipal do BNG, Lucía Santos, vén de presentar unha moción para solicitar ao Concello de Marín a adhesión ao Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade. Lucía Santos indica que “vivimos nun planeta onde moitas persoas sofren carencias e situacións inxustas, polo que resulta esencial contribuir á construción dun mundo máis xusto e solidario.”

A portavoz do BNG afirma que a adhesión do noso concello ao Foro Galego de Cooperación e Solidariedade permitiría “contribuir desde Marín ao traballo a prol da erradicación das desigualdades e inxustizas actualmente existentes no noso planeta, e mellorar as condicións de vida de moitas persoas e ao desenvolvemento dos países e comunidades empobrecidas, de cara á plena realización dos Dereitos Humanos Universais.”

Dende a súa fundación, o Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade ten levado a cabo uns 170 proxectos en máis de 30 países e promove numerosas actividades e materiais en relación aos desequilibrios Norte-Sur

A voceira do BNG expón que “é preciso canalizar as iniciativas de colaboración e solidariedade da cidadanía, polo que formando parte desta entidade as accións estarían coordinadas, con coñecemento das necesidades de cada lugar, resultando así realmente eficaz.”