O BNG convida á mocidade a forxar o seu destino

A xente nova de Marín ten o poder de modelar o seu propio destino, e o BNG está comprometido a apoiar cada paso nese camiño. Únete a nós este venres, 2 de febreiro, ás 20h, no Café Bar "La Huerta de la Abuela".

O BNG convida á mocidade a forxar o seu destino

O Bloque Nacionalista Galego (BNG) de Marín avanza decidido no seu compromiso coa mocidade galega, recoñecendo as inquedanzas e desafíos que afrontan na súa vida cotiá. Neste esforzo por construír un futuro sólido para os mozos e mozas, o BNG inicia a súa campaña para as eleccións autonómicas cun chamamento especial á participación activa da xente nova.

Afrontamos un desafío crucial ao comprender que a emancipación representa unha das maiores inquietudes dos nosos mozos e mozas. A difícil accesibilidade á vivenda e a precariedade laboral son, sen dúbida, dous obstáculos que están a ter un impacto na capacidade da nosa mocidade para dar os primeiros pasos cara á independencia e para labrar o seu propio destino.

Segundo o recente informe do Consello da Xuventude do Estado, Galicia atópase atrasada en termos de emancipación xuvenil, con só tres de cada dez persoas de entre 30 e 40 anos que posúen vivenda propia. Iso non é o futuro que queremos para a nosa mocidade.

A candidatura do BNG, liderada por Ana Pontón, comprométese a traballar incansabelmente pola emancipación xuvenil e a proporcionar un futuro sólido mediante o Plan de Emancipación da Mocidade. Unha proposta integral que busca facilitar o acceso á vivenda e abordar a precariedade laboral.

Convidamos aos nosos mozos e mozas a ser parte activa deste cambio. Queremos escoitar as súas perspectivas, comprender os seus desafíos e compartir as nosas propostas. Este venres ás 20h, esperámosvos no café bar "La Huerta de la Abuela" para un encontro onde xuntas forxaremos o camiño cara a un futuro mellor.

A mocidade de Marín posúe a capacidade de dar forma ao seu propio destino, e o BNG está disposto a apoiar cada paso. Unidas, construiremos un futuro sólido.