undefined

Ana Miranda, eurodeputada do BNG, e Paulo Ríos, deputado do BNG no Parlamento galego, visitan Marín para abogar por melloras no transporte público, evidenciando os problemas co servizo Monbus e criticando a falta de responsabilidade do Partido Popular ante a situación.

O BNG reivindica un transporte público de calidade

O pasado xoves 28 de decembro, a deputada do Bloque Nacionalista Galego (BNG) no Parlamento Europeo, Ana Miranda, e o deputado no Parlamento Galego, Paulo Ríos, uníronse nunha visita a Marín xunto coa voceira municipal do BNG, Lucía Santos, e outras compañeiras da organización. O propósito desta xornada foi abogar pola necesidade de levar a cabo melloras substanciais no servizo de transporte da localidade.

Durante a visita, Ana Miranda tomou coñecemento dos problemas que afectan aos servizos de autobús Marín-Pontevedra, Pontevedra-Cangas (con parada en Marín) e ao servizo de liña de praias en época estival, todos eles xestionados por Monbus. Segundo Lucía Santos, as liñas de transporte Marín-Pontevedra non están a cumprir cos horarios establecidos, provocando importantes atrasos nas rutas. Ademais, non hai reforzo do servizo en horas de máxima demanda, o que leva a saturación nas horas punta. Na ruta de Pontevedra-Cangas, así como no servizo de liña de praias, Monbus non garante a accesibilidade para persoas con problemas de mobilidade, obrigando aos usuarios a comunicar a súa necesidade cunha antelación de 24 horas.

Paulo Ríos, deputado parlamentar do BNG, destacou que esta situación levouse ao Parlamento Galego. O parlamentario subliñou que o transporte público debe servir ás necesidades das persoas e non debe estar suxeito ás decisións de determinadas empresas concesionarias que tenden a recortar liñas de transporte, paradas de autobús ou horarios.

Ana Miranda anunciou que esta problemática trasladarase tamén ao Parlamento Europeo, lamentando que os problemas no transporte público afectan a múltiples concellos galegos. A eurodeputada do BNG criticou a xestión de Monbus, sinalando que ofrece un servizo de mala calidade e, acusou o Partido Popular (PP) de ser cómplice desta situación, especialmente no concello de Marín, onde ostenta o goberno. A alcaldesa, María Ramallo, non está abordando de forma axeitada esta problemática, deixando á veciñanza cun servizo de transporte deficiente.

Neste contexto, a xornada de reivindicación en Marín busca destacar a necesidade dun transporte público eficiente e de calidade, denunciando a falta de responsabilidade do PP ante a situación coa empresa Monbus.