O BNG denuncia a ausencia de investimentos para Marín nos orzamentos 2024 da Xunta

bnggrupo
Grupo municipal do BNG de Marín

O BNG lamenta profundamente a falta de investimento que contribuiría ao desenvolvemento e solución de deficiencias en Marín, destacando a falta de atención do Partido Popular aos desafíos locais.

A recente presentación dos orzamentos por parte da Xunta para o ano 2024 confirma a ausencia de novas inversións para Marín, creando un panorama que lamentablemente contradí a esperanza expresada polo BNG hai unhas semanas. A pesar de presentar oito emendas ao proxecto de lei de orzamentos xerais, ningunha delas foi aceptada, deixando ao Concello sen os recursos necesarios para o seu desenvolvemento.

A Lei 9/2023, do 28 de decembro, de orzamentos xerais da Comunidade Autónoma de Galicia para o ano 2024, publicada o pasado venres no Diario Oficial de Galicia (DOGA), non incorpora ningunha das emendas propostas polo BNG. Entre estas emendas incluíase a ampliación e mellora do servizo de transporte público, a garantía dos servizos de auga e saneamento, a dotación de infraestruturas deportivas en Seixo, o reforzo de persoal sanitario, melloras no Colexio Público de Ardán, a protección e difusión do patrimonio e historia local, novas escavacións no Castro de A Subidá e melloras na estrada PO-313 Marín-Moaña.

O BNG lamenta profundamente a falta de investimento para abordar estas necesidades que contribuirían ao desenvolvemento e á solución de algunhas deficiencias que presenta o noso concello. A falta de atención a estas problemáticas por parte do Partido Popular resalta a falta de consideración cara aos desafíos que afectan a nosa veciñanza.

A falta de investimento en aspectos fundamentais para a calidade de vida da nosa comunidade evidencia a urxente necesidade de reconsiderar e atender ás prioridades e necesidades dos nosos veciños e veciñas. O BNG aboga por un enfoque máis equitativo e centrado no benestar distribuíndo os recursos de maneira xusta, abarcando non só áreas urbanas, senón tamén zonas rurais, para garantir o acceso a servizos esenciais e contribuír ao desenvolvemento dunha sociedade inclusiva e resistente.