O BNG inicia unha campaña para solicitar a creación de espazos recreativos para mascotas caninas

Lucía Santos, Portavoz do BNG de Marín

Lucía Santos sinala a crecente integración das mascotas nas nosas vidas como membros da familia, destacando a importancia de proporcionarlles espazos onde poidan exercitarse e socializar adecuadamente.

Na medida en que as sociedades avanzan, emerxen novas necesidades que esixen solucións para asegurar o benestar comunitario. Un dos indicadores máis claros desta evolución é o aumento exponencial do número de mascotas, especialmente mascotas caninas, que se incorporan ás nosas familias. Este cambio sociocultural destaca a importancia de reconsiderar o deseño e a funcionalidade dos espazos públicos urbanos, para integrar de maneira efectiva áreas dedicadas ao esparcimento e ao exercicio físico dos nosos compañeiros caninos.

Ante isto, o Bloque Nacionalista Galego (BNG) inicia unha campaña para instar ao Concello a crear espazos recreativos dedicados a estas mascotas, recoñecendo a urxencia de adaptar os nosos espazos urbanos ás necesidades dos nosos compañeiros de catro patas.

Lucía Santos, voceira do BNG, sinala a crecente integración das mascotas nas nosas vidas como membros da familia, destacando a importancia de proporcionarlles espazos onde poidan exercitarse e socializar adecuadamente. "Non se trata só dunha cuestión de lecer; é un tema de dereitos animais e de saúde pública", afirma Santos, resaltando os beneficios que espazos como estes poderían achegar tanto ás mascotas como ás súas familias e á comunidade en xeral.

A proposta do BNG non é nova. Xa en xuño de 2022, presentouse unha moción solicitando a creación dun parque canino en terreos do INVIED, na urbanización Virxe do Carme, ademais da realización dun estudo técnico para identificar espazos viables. Con todo, esta iniciativa segue sen avances significativos, retida pola finalización das obras do río Lameira. Ademais, a creación de tales espazos segundo Santos “facilitaría o cumprimento das normativas vixentes relativas á tenencia responsable de mascotas, ao mesmo tempo que promove unha convivencia harmónica entre a veciñanza, independentemente de seren ou non persoas propietarias de animais de compañía”.

Ante a demora e a necesidade de responder a esta demanda social, o BNG pon en marcha unha campaña de recollida de sinaturas para solicitar ao goberno municipal a realización dun estudo para a implantación de áreas recreativas caninas, seguras e adecuadas.