285
O Partido Popular de Marín está utilizando as institucións para beneficio persoal, compatibilizando cargos que son imposíbeis de exercer ao mesmo tempo, o que nos parece inmoral e un fraude cara a cidadanía. A sra Ramallo ou ben enganou ao pobo de Marín cando se comprometeu como alcaldesa de Marín ou ben enganou á cidadanía da provincia de Pontevedra presentándose como cabeza de lista, tratando de compatibilizar os dous cargos.
Posición do BNG ante a renuncia da Sra. Ramallo ao seu escano no Congreso

O anuncio da dimisión de María Ramallo como deputada no Congreso dos Deputados vén darnos a razón cando dende o BNG afirmamos que era imposíbel compatibilizar os dous cargos, o de alcaldesa de Marín e deputada no Congreso, despois de que anunciara que pretendía exercer ambos.

Naquela altura, o BNG definiu o anuncio de “tomadura de pelo e absoluta falta de respecto á veciñanza de Marín”.

É de sentido común que tratar de desenrolar á vez o cargo de deputada nas Cortes co de alcaldesa dun concello de 24.000 habitantes resulta inviábel, xa que soamente a xestión dun concello require disposición absoluta, e máis un concello como Marín, en franca decadencia na última década. E por outra banda, o cargo de deputado nas Cortes Xerais tamén esixe adicación plena, salvo que se vaia a Madrid a quentar un escano, polo que se non se vai exercer plenamente resulta un fraude cara a provincia que a elixiu.

Dicir que agora renuncia ao seu posto como deputada en Madrid ante as complicacións que a pandemia está ocasionando, parécenos utilizar a situación que estamos vivindo como a excusa perfecta para xustificarse, xa que como ben dí a Sra. Ramallo, dende que se declarou a pandemia non ten que acudir presencialmente a Madrid podendo exercer o seu traballo telematicamente. Veremos si o verdadeiro motivo da súa dimisión non é outro que deixar de exercer como deputada no congreso, para pasar a ocupar un cargo na administración galega na etapa PostFeixoo.

Desde o BNG consideramos que a causa da súa renuncia é imposíbel compatibilizar os dous cargos e que é tal o descontrol no goberno municipal de Marín que se veu na obriga de ter que dimitir para adicarse ao Concello, e iso que conta cun grupo municipal de 15 concelleiros/as.

En política hai que traballar con honestidade e responsabilidade, e cando se acada un compromiso coa cidadanía hai que cumprilo, xa que cando se exerce un cargo público, se de verdade se quere facer un bo traballo, este esixe adicación e tempo. Pero á vista está que no PP en Marín isto non parece importar demasiado, pois hai escasos días o tenente de alcalde e concelleiro de “urbanismo, facenda, persoal, vivenda, emprego, empresa, tecnoloxías da información e comunicación e coordinación das áreas de goberno”, vén de anunciar o seu novo cargo como deputado no Parlamento Galego.

Ou ben no PP de Marín pretenden ter unha capacidade superior e poderes “paranormais” para asumir responsabilidades, cousa que non o parece a simple vista, dada a preocupante situación do noso Concello, cunha gran perda de poboación ano tras ano desde que asumiron o goberno no ano 2011 (-1755, unha caída do 6´75%), ou como xa dixemos hai uns meses, están tomándonos o pelo.